25 Mayıs 2010 Salı

Rabarba

Haha, bugün rabarbayı aradım nihayet. 2 aydır dinlediğim, sabahları Çiko'mu gezdirirken sürekli olarak sırıtmama vesile olan radyo programı. Ben ki, radyo dinleme alışkanlığını zar zor edinmiş, üstelik radyoyu dinlemekten ziyade reklam ve programcılardan kaçma yarışına çevirmek suretiyle  kulaklığı ile kavga halinde olan biri. Sen kalk radyo programı ara, bir de deli gibi heyecanlan, sonra kapatınca da bir mutlu ol, bir mutlu ol!

Gülmek ve eğlenmek konusunda beceriksiz olan ben, hepinize bolca gülümsemeniz için Rabarba'yı tavsiye ederim.

Ayyyy çok komiğim be! Bir de güya kendi adımı vermeyeyim diyordum, rahat rahat konuşamam diye  neredeyse sülalemi anlatacaktım yaw.

Çok mu yalnızım da, konuşmak için radyo programlarını arıyorum nedir? Gülün gülün, bana gülün, ben şimdi bunu da irdelerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails