20 Ocak 2011 Perşembe

yabancı

yazamaz oldum ben artık. eskiden kağıdı kalemi elime alınca, yazardım uzun uzun. saçma da olsa yazdıklarım, bazen hayal de olsa, yada tam tersi karamsarlıkta sarsa tüm satırları, yazardım.
konuşamaz oldum aynı zamanda. bir çırpıda paylaştığım günlük hikayeler, daldan dala sıçrayan anlatımlar hep gerilerde kaldı. lafın lafı açtığı muhabbetlerde, sessiz sedasız dinleyen biri oldum çıktım sonunda. dostlarımla bir araya gelmekten çekinmeye, yeni insanlarla aynı ortama girmeye korkmaya kadar vardı bu halim.
düşünemez oldum. düşünmekten kaçmaya başladım. kendimi dinlemeyi bile bıraktım. güya "günü yaşa" deyip kendime, günü geçirmenin yollarını aramaya başladım.
başka biri oldum sanki..sevmediğim, sevimsiz biri oldum. yabancı oldum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails