27 Temmuz 2011 Çarşamba

Bizim Büyük Çaresizliğimiz

Bazı filmler vardır yada bazı kitaplar. Sizi çok etkiler. Başka seversiniz onları.Kitabını okumuş ve yazmıştım. Bu kez filmden notları kendime alacağım, her defasında okuyup mutlu olayım yada hüzünleneyim. Size tavsiyem; önce okuyun sonra seyredin.
                                                                            bir an..


"Ender biliyor musun.Ben seni çok özledim. Özledim durdum"


"..Anneni, babanı kaybetmişsin.,daha çocuksun. Bakıyorsun a, yaşıyorum diyorsun,demek ki kaldırabiliyorum,ayaktayım, bir işim var,Çetin iyi kötü okuyor,felaket bekliyordun olmadı diyorsun.Oysa zamanla oluyor ne oluyorsa.Sen farketmeden,sen anlamadan.Çetin şimdiki Çetin oluyor mesela,ben de böyle bir Murat. Ağır bir yükün altına girdiği için kaskatı kesilmiş.."


                                                   Ender, Çetin,Nihal ve fonda Ankara





                                                                   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails