21 Şubat 2010 Pazar

LOST

Elimde değil, ben bir Lost insanıyım. Lost'u ilk izlemeye başladığım 2006 yılında, benim için 2010 yılının daha o zamanlar çok büyük bir önemi vardı. Tüm soruların cevaplanacağını bildiğimiz final sezonu yüzünden, neredeyse hayatımın 3 yılını es geçmeye razıydım.Nihayet final sezonu başladı ve ben yayınlanan ilk 4 bölümü (özet bölüm de dahil olmak üzere ) bugün seyrettim. Ama öncesinde az biraz 5. sezonu da ihmal etmedim.

Bugüne kadar onlarca teori üretildi, nihayet artık çok yakında her şeyi kavrayacağız. Ama sonunda beni hiç tatmin etmese de, sorular cevap bulmasa da yada saçma bir finalle karşılaşsam da, yıllar içinde her izlediğim bölümle heyecan duydum, her birinin her dakikasını zevkle, merakla izledim.Bu yüzden ben değişmez bir Lost insanıyım.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails