6 Ocak 2010 Çarşamba

tembel günler

Bugün yine işe gitmedim. 2010 çok tembel başladı benim için. J. cuma sabahı dönüyor. Aslında güzel geçti, ama sanırım ben çabuk sıkılıyorum her şeyden. Ama bu şikayet ettiğim bir şey değil. Ben böyleyim. İnsanlardan çok çabuk sıkılabiliyorum. Öylesine birilerini idare edebilme kapasitem yok. Olmasını da istemiyorum. Hiçbir şeye tahammül etmek istemiyorum. Hatta ettiğimden bile daha azı yeterli diye düşünüyorum.Başkalarını değil kendimi mutlu etmek istiyorum. Çünkü 30'a yaklaşan ömrün bana gösterdi ki, başkalarını mennun etme gayesini boşa bir gayedir. (2009'un öğrettikleri)

Bu aralar evde ve ev halkıyla çok mutlu hissediyorum. Sevgilim, köpeğim, A. ve S. birlikte gayet iyiyiz. Sadece kendin olabileceğin ve yalnız olduğun kadar rahat edebileceğin bir kalabalığın içinde olmak güzel,çok güzel..

1 yorum:

  1. 2010'a enerji ile girmişim belli, henüz 3 ayı bitmedi enerji bitmiş..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails