22 Mart 2010 Pazartesi

Sunshine Cleaning




(bence 8/10)


Rose, 30 yaşlarında, 8 yaşında Oscar adında bir oğlu olan ama kocası olmayan, ev temizliği ile geçinen lise yıllarının popüler ama şimdilerin sefil kadınıdır. Oğlunu özel okula göndermek için daha çok paraya ihtiyacı olduğundan, kardeşi Norah ile ev temizliğinden suç mahali temizlik işine geçiş yapar.

Aslında belki de hepsi bu diyebilirim. Ama ben çok sevdim. Çok içten, çok samimi, karakterler özellikle Rose beni aldı götürdü.Amy Adams çok başarılı. Hayatımızın aslında hayal ettiği gibi yaşanmadığı, ama yine de denemeye devam etmek gerektiğini hatırlatıyor. Filmde hikayeden ziyade karakterler ön planda, tıpkı benim sevdiğim gibi.


Her ne kadar sefil bir aile gibi görünse de, her zaman kardeşinin arkasını kollayan bir abla, kızları için büyük fedakarlıklar yapmaya hazır bir baba, meraklı ve zeki bir çocuk ve başkasının derdini kendine dert edinmeyi bilen genç bir kız, bana göre hiçte sefil değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails