21 Ağustos 2010 Cumartesi

Body Of Lies


Roger Ferris, Abd ajanıdır.Arap dünyasındadır.  Ed Hoffman, Ferris'e evinden talimaltlar yağdıran duygusuz Bir CIA'lidir. Amaç bir teröristi yakalamaktır.

Klasik bir Amerikan Filmi diyorum artık. İyi Amerikalılar, kötü Araplar. Filmde Arap teröristler Hristiyan oldukları için eylemler düzenliyor gibi gösterilmiş. Müslümanlığın güzel şekilde işlendiği bir Amerikan filmi hatırlamıyorum. Hepimiz kötüyüz, hepimiz teröristiz yada bütün teröristler Müslüman. Aksiyon filmi olarak yorumlayacaksak olursak başarılı film, sürükleyici ama Amerikan popülistliğinden hoşlanmıyorum. Hep mi onlar iyi polis?

Bir de şu var; Leonarda Di Caprio hep aynı karkteri oynamıyor mu? Hangi oyandığı karakter aklımda yer edindi diye düşündüm de bulamadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails