20 Ağustos 2010 Cuma

The Proposal


 Margeret, sınır dışı edilmek üzereyken, asistanı Andrew'ü kendisi ile evlenmeye mecbur bırakır. Öncelikle Andrew'ün ailesine ziyaret etmek ve göçmen bürosunu evliliklerinin samimiyetine inandırmak zorundadırlar.

Fazla söze hacet yok aslında, eğlenceli ama sıradan bir duygusal komedi. Sandra Bullock'un role yaşlı kaçtığını düşünenlere katılmamakla beraber, Ryan Reynoldsun harika bir performans çıkardığına inananlara anlam vereiyorum. Çoğu sahnede, "hadi ama yüz ifadeni değiştir" diye bağırmak geldi içimden. "Definetely, Maybe"  de izlemiştim kendisini,mutlaka başka filmlerden de biliyorum ama şimdi hatırlamıyorum. "Definetely, Maybe" hoş filmdi ama Ryan Reynolds'a daha bir dikkat edeceğim tekrar izlersem. Two Guys dizisini de izlemedim. Lafın kısası, dikkatimi üzerine çekti kendisi. :P

Çok yorgun olduğunuz yada canınızın sıkkın olduğu bir akşam izlencek filmlerden diyelim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails