21 Ağustos 2010 Cumartesi

Cesaretin Var Mı Aşka?- Jeux D'enfants


Julien ve Sophie küçükken bir oyuna başlarlar. Oyunun sembolü olan kutu her kimde ise, diğerinden bir şey yapmasını ister. İsteği yerine getiren kutunun da sahibi olur ve isteme sırası ona geçer. İsteklerde sınır veya kural yoktur. Büyüdüklerinde de aynı oyunu oynama devam edeceklerdir ancak eskisi kadar masum kalmayacaktır oyunlar.. İki gencin dostluğunu, cesaretini ve aşkını anlatan filmde iki Fransız oyuncu da, Guıllaume Canet ( Julien) ve Marıon Cotıllard (Sophie ) son derece başarılı.


Ben filmi ilk çıktığı zamanlar seyretmiştim. Dün D&R'da bakınırken sevgilimin izlemediğini öğrendim ve beraber izlemek için aldım. Eğer filmi daha önce izlememiş olsaydım hiçbir şey yazamazdım. Çünkü altyazısı berbattı. O kadar saçma, o kadar eksik, o kadar yanlış çevrilmiş ki anlatamam. Korsan Cd'ler bile daha başarılı çeviri yapabiliyor. Hadi diyelim altyazı kötü çıktı gidip değiştirebiliyorsun. KORSANA KESİNLİKLE HAYIR DİYORUM. Yok dvdler çok pahalı, kitaplar el yakıyor bahanesiyle korsan almayı destekliyor değilim. Hiç almadım değil, öğrencilik yıllarımda aldım. Hala suçluluk duyarım. Hatta öyle ki elimde korsanı olan dvdlerin orjinallerini almaya gayret ediyorum yavaş yavaş hepsini orjinalleri ile değiştirmiş olacağım. Bu arada konuyu dağıttım ama korsana karşı olmamım ilk sebebi, birileri hırsızlık yapıor ve siz de bunun bir parçası oluyorsunuz. Emeğe saygısızlıktan da çok canımı sıkıyor bu benim. Neyse.. Demek istediğim şu. Ben şimdi elimdeki bu işe yaramaz dvd ile ne yapabilirim? D&R' a götürüp geri mi vereceğim? Sanmıyorum ki alsınlar. Yada yayın hakkını elinde bulunan şirkete mi gitmeliyim? Bilgisi olan varsa paylaşsın lütfen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails